2015/05/07

台湾ありがとう♪

VANS SURF GARAGE 最高でした!
はじめまして台湾、はじめましてみなさん
あっという間の夢のような体験の数々に
胸いっぱいで帰って来ました!

このイベントに参加できて出会えて本当に良かったです
たくさん笑って、たくさん見て、たくさんしゃべって、たくさん飲んで笑
一生忘れられない思い出ができました!

そしてなによりご一緒できた皆さんのことがもっと好きになりました
そして心から尊敬しています。

言葉もうまくしゃべれない私ですが、まえもって絵を見てきて声をかけてくれたり
その場にとまって一生懸命みてくれたり、
私にわかる言葉で褒めてもらえたり、
知らない国の優しいひとたちに本当に感動しました。
絵を通して出会えたこと、絵を見て言葉なしでも伝えられること
(乾杯してたわいないお話がしたいから言葉ももちろん必要。笑)
全身で感じ取ることができて幸せです。


短い期間にたくさんのことを体験して
台湾のすっかりとりこになりました。
また行きたい!

謝謝♡

From Yumi













































この一枚だけはU-skeさんに写心撮ってもらったやつです♪
宝物♡





みなさん!
ほんとにありがとうございました!





1 件のコメント:

  1. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305072418874513168280.png

    返信削除